Zapraszamy na szkolenie on-line nt. pozyskiwanie środków na podjęcie działalności gospodarczej. Szkolenie odbędzie się w dniu 9.02.2021 r. (wtorek) w godz. 16.00 – 17.30 za pośrednictwem programu do wideokonferencji pn. ZOOM.
Osoby, które chcą wziąć udział w szkoleniu proszone są o przesłanie swojego zgłoszenia na adres biuro@dolinaraby.pl do dnia 8.02.2021 r. ze wskazaniem adresu e-mail na który zostanie przesłany link z dostępem do wideokonferencji. Prosimy również o podanie numeru telefonu, na który moglibyśmy się skontaktować gdyby były jakieś problemy techniczne. Możliwość zalogowania się na szkolenie będzie od godz. 15:30 w dniu 9.02.2021 r., dlatego prosimy o wcześniejsze logowanie, abyśmy mieli czas rozwiązać ewentualne problemy techniczne i rozpocząć szkolenie o godz. 16.00.
Przypominamy, że udział w szkoleniu jest punktowany w ramach lokalnych kryteriów wyboru operacji, dlatego też w szkoleniu musi wziąć udział wnioskodawca, czyli osoba, która będzie składać wniosek. W szkoleniu dodatkowo mogą wziąć udział również inne osoby w tym doradcy pomagający w pisaniu projektów. Aby punkty za udział w szkoleniu zostały przyznane potencjalny wnioskodawca obowiązkowo musi wpisać w programie do wideokonferencji swoje imię i nazwisko, niedopuszczalne jest stosowanie nicków lub pseudonimów. Tylko w taki sposób będziemy w stanie zweryfikować czy dana osoba wzięła udział w szkoleniu.
Osoby, które nie są dostatecznie zorientowane w obsłudze komputera i programu do wideokonferencji prosimy o zorganizowanie sobie wcześniej odpowiedniej pomocy w tym zakresie. Forma on-line szkolenia podyktowana jest względami bezpieczeństwa w związku z epidemią koronawirusa.